پیامکهای باحال ، اس ام اس خنده دار مورد داشتیم دختره رفته تو گو - خبر گزاری نمناک پارسی | خبرگزاری اکبر جوجه
سفارش تبلیغ
زبان درنده‏اى است ، اگر واگذارندش بگزد . [نهج البلاغه]
 

برای بازگشت به صفحه اصلی وبسایت اکبرجوجه اینجا کلیک کنید

دوشنبه 95 اردیبهشت 6 , ساعت 3:1 صبح

پیامکهای باحال ، اس ام اس خنده دار

مورد داشتیم دختره رفته تو گوگل سرچ کرده :
اسم اون پسری که نزدیک مدرسه مون مغازه داره چیه؟!!
گوگل جواب داده برو درستو بخون
دو شنبه امتحان فارسی داری!

 اس ام اسهای خنده دار :
یخچال خونمون موقع روشن شدن جوری صدا میده
انگار یخای قطب شمال کار اینه !
عنتر حالا درشو باز میکنی
پشه ها توش دارن آفتاب میگیرن !

 

اس ام اس خنده دار :
بابای من هر چند وقت یبار همینجوری وقتی همه نشستن
یهو به یکی میگه یه لیوان آب بیار
که ببینه هنوزم تو خونه حساب میبریم ازش یا نه

 

اس ام اس خنده دار :
اگه تو خیابون یه فامیل دیدی که:
حواسش به یه جای دیگست
بدون که اون تورو زود تر دیده !

 

اس ام اس خنده دار :
زندگی جاریست ...
نمیدونم شایدم خواهرشوهر باشه !
ولی هر چی هست از اقوام شوهره چون خیلی رو اعصابه !

 

 

اس ام اس خنده دار :
به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟
گفت : سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده .
.
.
.
ماکروفر :|

 

 

اس ام اس خنده دار :
«تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئولی»
حالا من موندم با این همه مسئولیتی که نسبت به شما دارم چیکار کنم ؟!
نه، واقعاً چیکار کنم؟

 

 

اس ام اس خنده دار :
جاتون خالی بی دعوت رفتم عروسی
دیدم دوتا در هست
1 مهمون با کارت
2 مهمون بدون کارت
چون کارت نداشتم از در دوم رفتم تو
دیدم دوتا در هست
1 مهمان با هدیه
2 مهمان بدون هدیه
چون کادو نداشتم از در دوم رفتم تو
وارد که شدم دیدم
برگشتم تو خیابون اصلی
نامردا

 

 

اس ام اس خنده دار :
همسایه مون امشب بچه 12ساله شو برده خرید
یه کت مارک دار واسش خریده
حساب کردم میشه با پول اون کت 200متر زمین ویلایی دو نبش خرید
اونوقت من 12 سالم بود بابام صدام میکرد، میگفت: مـمـد بیا
میرفتم
میگفت سر این سیمو بگیر تو دستت
میگرفتم
میگفت چیزیت نشد؟؟
میگفتم : نه
میگفت :پس نوله
اون یکی فازه
یعنی یه فازمتر نمی خرید، از من استفاده میکرد !

 

 

اس ام اس خنده دار :
دختر همسا?مون با ماش?نش داشت م?رفت
راهنما? چپ رو زد بعد یهو پ?چ?د به راست !
منم با موتور رفتم تو ش?شه ماشینش
م?گم تو که راهنما? اونورو زده بود? چرا ا?نور? اومد?؟
م?گه راهنما زدم که زدم ،
تو که صب تا شب آمار منو میگیری نم?دون? خونه ما سمت راسته؟

 

 

اس ام اس خنده دار :
یارو مکعب روبیک رو زیر پنج ثانیه حل کرده
اونوقت من از خواب پا میشم تا یه ربع دنبال دستام میگردم

منبع::پیکسلاومجموعه جدید و خفن جوک و اس ام اس خنده دار ویژه سال 95 - نمکستان اس ام اس خنده دار , جوک , جوک جدید , جوک بی ادبی , جوک بی تربیتی , جوک سال 94 , جوک ... سری جدید پیامک و اس ام اس های خنده دار و جالب 2016 خوشگلی وجذابیم حدی داره . تصاویر برای پیامکهای باحال ، اس ام اس خنده دارگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای پیامکهای باحال ، اس ام اس خنده دارمکهای باحال ، اس ام اس خنده دار تصاویر بیشتر برای پیامکهای باحال ، اس ام اس خنده دار جدیدترین مجموعه جوک ، استاتوس و اس ام اس های خنده دار سال 94 جوک جدید 2015 جکستان خنده دار جوکستان لطیفه های شاد و ته خنده اس ام اس های خفن و ... جوک | جک | جوک های خنده دار اس ام اس خنده دار sms khandeh dar • جدید ترین روش… جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه خفن و کمیاب اس ام اس و جملات عاشقانه و رمانتیک با آپدیت روزانه پیامک عشقولانه و احساسی sms عاشقی و احساسی پیامک های رمانتیک و زیبا مسیج و جملات عاشقانه شاد و شوخ. اس ام اس خنده دار باحال (16) اس ام اس خنده دار باحال پیامک خنده دار اس ام اس پایان دنیا,مطالب طنز,جوک جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس باحال خنده دار,اس ام اس خنده دار خفن,مطالب طنز روز,اس ام اس توپ خنده ... اس ام اس خنده دار اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس طنز. اس ام اس خنده دار باحال خرداد 93 - نیک صالحی اس ام اس خنده دار،سرگرمی, اس ام اس خنده دار, اس ام اس سرکاری, مطالب خنده دار, پیامک سرکاری, اس ام اس ام اس خنده دار،سرگرمی, اس ام اس خنده دار, اس ام اس سرکاری, مطالب خنده دار ... پیامک و اس ام اس خنده دار جدید و باحال - میهن گرام پیامک و اس ام اس خنده دار جدید در فضای مجازی از وقـتی که رفتی هر دقیقه واسم 60 ثانیه می گذزه . . . . . . بله دوسـتان اشاره میکنن 50 ثانیه می گذره اس ام اس خنده دار پلـ?س راه ... اس ام اس خنده دار - جوک جدید خیر. نیسان با راننده خانوم Big Smile . . . اس ام اس خنده دار جدید زمستان 93. sms khande dar jadid zemestan 93 . . . وقتی یکی رو میخوایین و بهش نمیرسین چقدر سخته. اس ام اس های خنده دار و سرکاری (18) - پارس ناز ... بذار مثل سگ تنها بمونه ! فارسی دوست دار اس ام ا. ... اس ام اس های خنده دار و سرکاری (18). مجموعه : اس ام اس جدید .... اس ام اس و جوک های خنده دار جدید (sms) · جدیدترین اس ام اس ... به پیامک های باحال ، اس ام اس خنده دار جوک خنده دار جدید جوک خنده دار 94 اس ام اس دوستانه جوک باحال جوک های خنده دار اس ام اس سرکاری جک خنده دار اس ام اس دلتنگی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
X بستن تبلیغات