دانلود رایگان فیلم ایرانی من با حجم کم,دانلود رایگان فیلم من,دان - خبر گزاری نمناک پارسی | خبرگزاری اکبر جوجه
سفارش تبلیغ
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیراگاه چشمها به صاحبانش دروغ می گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 

برای بازگشت به صفحه اصلی وبسایت اکبرجوجه اینجا کلیک کنید

پنج شنبه 95 مرداد 14 , ساعت 7:55 عصر

دانلود رایگان فیلم ایرانی من با حجم کم,دانلود رایگان فیلم من,دانلود رایگان فیلم سینمایی من با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم سهیل بیرقی من,فیلم جدید ایرانی من,فیلم ایرانی من,دانلود رایگان فیلم من سهیل بیرقی ,فیلم من,من,دانلود رایگان فیلم جدید من با لینک مستقیم,سهیل بیرقی,دانلود رایگان رایگان فیلم من,دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم من,فیلم جدید من,فیلم جدید من با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم ایرانی من

دانلود رایگان فیلم ایرانی من با لینک مستقیم

دانلود رایگان رایگان فیلم سینمایی من با کیفیت 720p

.................................................................................

دانلود فیلم ایرانی من

دانلود رایگان فیلم من با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم من به کارگردانی سهیل بیرقی,,دانلود رایگان فیلم جدید من,فیلم جدید ایرانی من با لینک مستقیم,فیلم من با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم من با کیفیت بالا,دانلود رایگان رایگان فیلم سینمایی من,فیلم جدید من,دانلود رایگان فیلم ایرانی من با کیفیت 720,دانلود رایگان فیلم من با کیفیت بلوری,دانلود رایگان فیلم سینمایی من,دانلود رایگان تیزر فیلم من,دانلود رایگان فیلم جدید ایرانی من با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم ایرانی من با لینک مستقیم,عکس های فیلم من,دانلود رایگان رایگان فیلم سینمایی من,

موضوع : اجتماعی

سال تولید : 1393

سال انتشار : 1395

کارگردان : سهیل بیرقی

بازیگران :  لیلا حاتمی در نقش آذر، امیر جدیدی در نقش آریا، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطاییان، مانی حقیقی، حمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی، مرتضی آقا حسینی

خلاصه داستان : «من» اولین فیلم بلند سینمایی سهیل بیرقی در مقام کارگردان است. او تاکنون در 38 پروژه سینمایی کار کرده که از آنها می توان به سابقه دستیار کارگردانی و مدیر برنامه ریزی در فیلم های «اسب حیوان نجیبی است»، «کیفر»، «تردید»، «بی خود و بی جهت»، «استراحت مطلق»، «زندگی با چشمان بسته»، «هر شب تنهایی» و «من دیه گو مارادونا هستم» اشاره کرد. بیرقی فیلم کوتاه «تعطیل» را هم ساخته است.

لیلا حاتمی با نقشی جوان تر از خودش و با گریمی که کمک شایانی به درآمدن چهره کرده به عنوان نقش اول فیلم در کنار بازیگر مستعد و تازه وارد سینما امیر جدیدی حضور دارد همچنین مانی حقیقی و بهنوش بختیاری نیز نقش های کوتاهی دارند.

 ------------------------------------------

دانلود رایگان فیلم ایرانی من بزودی...

-------------------------------------------


منبع::پیکسلاودانلود رایگان فیلم ایرانی من دانلود رایگان فیلم من دانلود رایگان فیلم سینمایی من با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم سهیل بیرقی من فیلم جدید ایرانی من فیلم ایرانی من دانلود رایگان فیلم من سهیل بیرقی فیلم من من دانلود رایگان فیلم جدید من با لینک مستقیم سهیل بیرقی دانلود رایگان رایگان فیلم من دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم من فیلم جدید من فیلم جدید من با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم من سهیل بیرقی دانلود رایگان فیلم سینمایی من جدیدترین کار لیلا حاتمی دانلود رایگان فیلم من با بازی لیلا حاتمی و امیر جدیدی و بهنوش دانلود رایگان فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی دانلود رایگان فیلم من...دانلود مستقیم فیلم تو و من با کیفیت عالی - دوستی ها /1395/07/15/دانلود-فیلم-تو-و-من.html 15 مهر 1392 ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای "تو و من" با کیفیت عالی ... فیلم ایرانی هر چقدم الکی و بی محتوا باشن دیگه خیالت راحته لااقل صحنه نداره … دانلود رایگان کامل فیلم من سالوادور نیستم رضا عطاران با ... دانلود رایگان و کامل فیلم سینمایی ایرانی جدید «من سالوادور نیستم» بدون تگ یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه Vip ساخته…,دانلود رایگان کامل ... دانلود فیلم من سالوادور نیستم › فیلم و سریال › دانلود فیلم ایرانی ... عالی و پایین. دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم. دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم با کیفیت 1080P ,720P ,480P ... دانلود فیلم ایرانی ... دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم › فیلم 27 فروردین 1395 ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم - فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با حجم کم - نام فیلم : من سالوادور نیستم | موضوع (ژانر) ... دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک ... /دانلود-رایگان-فیلم-ایرانی-من-سالوادور/ خلاصه داستان : دانلود رایگان من سالوادور نیستم با کیفیت خوب و حجم کم. با هنرمندی ریوالدو برزیلی. تمامی فیلم های این سایت سانسور و دوبله فارسی می باشند ، با ... فیلم ایرانی - دانلود رایگان فیلم های جدیدایرانی - با تنها ترین ها من-فیلم-ایرانی دانلود فیلم جدید ایرانی مردی که اسب شد با لینک مستقیم. بازدید : 134 مرتبه ... خلاصه فیلم: من دیگر نمی توانستم بدون گاری راه بروم یا بایستم. اسب دیگر نمی ... دانلود رایگان فیلم ایرانی "من سالوادور نیستم" | فارسی موزیک › من فیلم 29 آذر 1394 ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلم ایرانی "من سالوادور نیستم" | دانلود فیلم جدید و ایرانی "من سالوادور نیستم" با لینک مستقیم | "من سالوادور نیستم" به کارگردانی ... دانلود فیلم ایرانی جدید /دانلود-فیلم دانلود فیلم ملبورن با کیفیت HD، دانلود فیلم ملبورن، دانلود فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم با .... برچسب ها : دانلود رایگان فیلم باران تابستانی, دانلود سینمایی باران .... دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام به من چه هان · دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام ... دانلود رایگان فیلم تو و من با لینک مستقیم /دانلود-رایگان-فیلم-تو-و-من-با-لینک-مستقی/ دانلود فیلم ایرانی تو و من با لینک مستقیم. فیلم تو و من با کیفیت عالی DVD. پشت صحنه اضافه شد. دانلود فیلم تو و من. دانلود فیلم تو و من با کیفیت خوب و لینک ... دانلود فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت عالی | فیلم ایرانی ... › فیلم 2 خرداد 1395 ه‍.ش. - داستان فیلم من سالوادور نیستم, دانلود فیلم جدید من سالوادور نیستم, فیلم سینمایی من سالوادور نیستم, دانلود رایگان من سالوادور نیستم, دانلود با ... دانلود رایگان فیلم ایرانی من من سالوادور نیستم فیلم کامل خرید فیلم من سالوادور نیستم دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو دانلود فیلم 50 کیلو آلبالو من سالوادور نیستم آپارات دانلود رایگان من سالوادور نیستم دانلود فیلم من سالوادور نیستم با حجم کم من سالوادور نیستم سینما



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
X بستن تبلیغات