خلاصه برنامه دیشب نود در یازدهم مرداد 95 / بیرانوند اول شد - خبر گزاری نمناک پارسی | خبرگزاری اکبر جوجه
سفارش تبلیغ
تنگدستى بزرگتر مرگ است . [نهج البلاغه]
 

برای بازگشت به صفحه اصلی وبسایت اکبرجوجه اینجا کلیک کنید

سه شنبه 95 مرداد 12 , ساعت 5:8 صبح

نتیجه سوال پیامکی برنامه نود 11 مرداد 95 / بیرانوند بهترین خرید لیگ شد , تصاویر دکور جدید برنامه نود , نتایج سوال پیامکی دیشب برنامه نود 11 مرداد 95 , دانلود خلاصه برنامه دیشب نود 90 / 11 مرداد 95 , خلاصه و مشروح اولین برنامه نود سال 95 -96

خلاصه برنامه دیشب نود در یازدهم مرداد 95

اولین قسمت فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ برتر دوشنبه 11 مرداد از ساعت 22:55 از شبکه سه آغاز شد.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت خوشحالیم با هجدمین سال برنامه نود در خدمت شما هستیم. اتفاقات عجیب و غریبی در این هفته ها کم رخ نداده که ما هم هفته اول هم هفته دوم لیگ را بررسی می کنیم.

در ابتدای برنامه سوال مسابقه پیام کوتاه درباره انتخاب بهترین نقل و انتقال فصل پخش شد. فردوسی پور گفت بازیکنان دیگری مانند وحید امیری هم می توانستند در میان گزینه ها قرار بگیرند.

 خلاصه ای از آنچه در اولین برنامه نود خواهید دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
داستان تمام نشدنی لباس های تیم ملی و باشگاهها
ماجرای عجیب دو پرسپولیسی که رفتند، اهانت شنیدند و برگشتند
شروع نامطمئن منصوریان با استقلال در لیگ

کلیپ موزیک  و تصاویر جذاب از هفته اول لیگ برتر پخش شد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

گزارشی کامل درباره ماجرای رفتن مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس و برگشت آنها به ایران پخش شد. بعد از پخش گزارش عادل فردوسی پور انتقادات شدیدی از حملات در فضای مجازی و توهین هایی که صورت می گیرد مطرح کرد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

بخش اول خلاصه ای از بازی های هفته اول لیگ برتر پخش شد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

ترین های هفته اول لیگ پخش شد که شامل بخش های زیر بود: ( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

قوانین جدید داوری فوتبال در آیتمی با آموزش مسعود مرادی توضیح داده شد. مهم ترین آنها این که اگر مهاجم در محوطه جریمه در شرایط تک به تک سرنگون شد و خطا شدید نبود فقط پنالتی اعلام می شود و دیگر کارت قرمز در کار نیست.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و بررسی داوری های بازی های لیگ با سیستم جدید تاچ برنامه نود در دکور جدید این برنامه با کمک او و فردوسی پور انجام شد.

 

داوری بازی استقلال - نفت تهران: برخورد حسینی با قاضی خطا بود و دروازه بان استقلال مانع حرکت مهاجم نفت شد و یک پنالتی باید اعلام می شد. مگویان در شرایط تک به تک روی شانه محمد فاضی دست گذاشت اما مهاجم بزرگ نمایی کرد و ادامه بازی درست بود.

داوری سپاهان - پدیده: پنالتی سپاهان درست نبود و بزرگنمایی مهاجم بود و مدافع فقط دستش را گذاشت و خطایی نکرد. بالا آوردن پای بازیکن سپاهان در محوطه جلوی سر مهاجم پدیده خطا و پنالتی نبود. سرنگونی مهاجم سپاهان در محوطه جریمه پنالتی نبود.

داوری فولاد - ماشین سازی: بازیکن ماشین سازی در محوطه جریمه با دست روی مهاجم فولاد خطا کرد و پنالتی بود.

داوری تراکتورسازی - استقلال خوزستان: برای تکل سروش رفیعی روی پای بازیکن استقلال خوزستان جریمه کارت زرد کافی بود. پنالتی استقلال خوزستان درست بود و توپ به دست مدافع خورد.

داوری سایپا - پرسپولیس: تکل خطرناک فرشاد احمدزاده روی پای بازیکن سایپا با نیروی زیاد بود و به خاطر خطای شدید باید با کارت قرمز جریمه می شد.

داوری پدیده - سیاه جامگان: پنالتی روی علی عسگری درست بود و مدافع پدیده ابوالحسن جعفری پای بازیکن سیاه جامگان را زد.

داوری پیکان - صبای قم: پنالتی پیکان درست بود و توپ به دست مدافع صبا خورد. پنالتی صبا درست نبود و بازیکن سفید خودش را به زمین زد.

داوری استقلال خوزستان- استقلال: بالا آوردن پای مدافع استقلال خوزستان جلوی سر مهاجم استقلال درست بود و خطا و پنالتی نبود.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

 

90 درجه و بررسی طنز مسابقات هفته گذشته لیگ برتر با بخش های زیر پخش شد: ( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)
فیلمبرداری مدیرعامل سابق سپاهان در لیگ برتر
حضور سگ در ورزشگاه خالی آزادی
سالن زیبایی باشگاه تراکتورسازی و رسیدگی به ظاهر بازیکنان
نهایی شدن لباس رژه کاروان ایران در المپیک

پرونده لباس های بی کیفیت تیم ملی گزارش مفصلی بود که در ادامه نود این هفته به پخش رسید.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

مقایسه لباس بی کیفیت تیم ملی ایران و لباس پیشرفته تیم ملی کره توسط یک کارشناس پوشاک انجام شد و گزارش آن پخش شد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

دوربین مخفی تاسف بار از پشت پرده قراردادهای شرکت جیووا با تیم های ایرانی و دلالی های صورت گرفته و تولید لباس های بی کیفیت در ایران به نام ایتالیایی پخش شد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله روی خط تلفنی نود آمد و گفت با جلساتی که داشتیم 23 ایراد از لباس جیووا گرفتیم و گفتیم اگر رفع نشود قرارداد این شرکت را فسخ می کنیم. مجموعه فدراسیون بر این باور است که می تواند قرارداد را فسخ کند و مراحل قانونی فسخ کردن در حال طی شدن است و به این سمت در حال حرکت است. مطمئن باشید بهترین لباس ها از بازار برای تیم ملی تهیه می کنیم و در بازی شهریور تیم ملی مقابل قطر استفاده می کنیم.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

 دعوت ستارگان فوتبال جهان به مسابقه دوستانه که قرار است روز 4 شهریور برای بزرگداشت نکونام در تهران در قالب تیم ستارگان جهان برابر تیم یاران نکونام انجام شود پخش شد. بازیکنانی مثل مورینتس، آبیدال، کریستین کارمبئو و... در این گزارش درباره نکونام صحبت کردند.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

براری نماینده شرکت لینینگ در ایران روی خط آمد و درباره لباس های کوتاه بازیکنان استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت دلیل کوتاه بودن لباس ها این بود که ما پیراهن ها را با سایز آسیایی ارسال کردیم و اگر سایز اروپایی سفارش داده می شد مشکلی وجود نداشت.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

خلاصه مسابقه پدیده - سیاه جامگان به عنوان اولین بازی هفته دوم به پخش رسید.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

تیم منتخب هفته اول لیگ برتر اعلام شد که رحیم زهیوی با امتیاز 1،5 عنوان بهترین بازیکن هفته را کسب کرد.

ترین های هفته دوم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش های زیر بود: ( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)
حرکات تکنیکی برتر هفته: مهدی مهدی پور( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ذوب آهن)، بختیار رحمانی( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»استقلال)، رضا درویشی( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»سیاه جامگان - 2 بار)، محمدصادق بارانی( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»پیکان)، علی قلی زاده( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»سایپا)، داریوش شجاعیان( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»گسترش فولاد - 2 بار)، مجتبی ممشلی( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»صنعت نفت)، رحیم زهیوی( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»استقلال خوزستان)، ایوب کلانتری( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»سیاه جامگان)، امید جهانبخش( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»صبا)، ارسلان مطهری( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»نفت تهران)، محمد ابراهیمی( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»تراکتورسازی)، حامد پاکدل( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ماشین سازی)
کار تیمی برتر هفته: ذوب آهن مقابل سایپا
موقعیت از دست رفته هفته: آرش برهانی مقابل صبا
پاس گل برتر هفته: خسرو حیدری مقابل استقلال خوزستان
مهار برتر هفته: مهرداد طهماسبی مقابل پرسپولیس
گل برتر هفته: مهدی ترابی مقابل ذوب آهن

نتایج نظرسنجی بار دیگر پخش شد و این بار درصد آرای بیرانوند به 48،9 درصد رسید.

از 90 تا 90 با محوریت حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل بخش های زیر بود:( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)
ادامه مصاحبه نکردن بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید
قتل منصوری مدیرعامل اسبق باشگاه مس سرچشمه
حضور توپ جمع کن های مسن در ورزشگاه مشهد
قهرمانی تیم گاز شمال عراق در لیگ بانوان عراق با درخشش بازیکنان ایرانی
انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان
عدم تمایل نکونام به حضور در بازی خداحافظی
ادعای کنعانی زادگان مبنی بر اتمام قراردادش با پرسپولیس پیش از استقلالی شدن
چهره جدید سوشا مکانی در لیگ نروژ
کمپین برخورد با توهین کاربران در فضای مجازی
اعزام تیم داوران ایران به محوریت فغانی به المپیک ریو

 بازی استقلال خوزستان برابر استقلال بازی بعدی هفته دوم بود. پیش از پخش بازی عادل فردوسی پور گفت قبلا بارها شاهد بودیم هر وقت براساس روابط بازیکن محرومی بخشیده شده تاوان آن را داده و تیمش باخته و این بار هم رحمتی بخشیده شد و تیمش با وجود اینکه خوب دروازه بانی کرد باخت.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

آنالیز دلایل نتایج ضعیف استقلال در دو هفته اول لیگ قسمت بعدی بود.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

بررسی نقل و انتقالات و وضعیت جدید تیم ها توسط عادل فردوسی پور انجام شد.

مسابقه پیکان و صبای قم بازی بعدی از هفته دوم بود که در جدول پخش قرار گرفت.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

در ادامه خلاصه و حواشی بازی ذوب آهن و سایپا روی آنتن رفت.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

بررسی وضعیت لژیونرهای فوتبال کشور قسمت بعدی نود این هفته بود که به پخش رسید.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

دربی تبریز بین ماشین سازی و گسترش فولاد بازی بعدی این هفته بود.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

گزارشی از آخرین وضعیت صندلی دار شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی پخش شد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

خلاصه و حواشی بازی پرسپولیس و فولاد با توقف شاگردان برانکو برابر 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی بازی دیگر هفته دوم بود.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

داوری دو مسابقه بررسی شد و فنایی درباره بازی ماشین سازی - گسترش فولاد گفت: سرنگونی مهاجم ماشین سازی در محوطه جریمه خطا بود و مدافع گسترش فولاد راهش را سد کرد و باید پنالتی اعلام می شد. آفساید لوسیانیو پریرا مهاجم گسترش در شرایط تک به تک اشتباه اعلام شد. اخراج بازیکن ماشین سازی درست بود و کارت زرد اول را به دلیل حرکت غیر ورزشی و کارت زرد دوم را به دلیل ایجاد تاخیر در بازی به درستی دریافت کرد. گل ماشین سازی در شرایط درست به ثمر رسید و به اشتباه آفساید اعلام شد.

داوری پرسپولیس - فولاد: دروازه بان فولاد در محوطه جریمه پای امیری مهاجم پرسپولیس را گرفت و باید یک ضربه پنالتی اعلام می شد و طهماسبی با کارت قرمز از بازی اخراج می شد. تشخیص عبور توپ امید عالیشاه از خط بسیار سخت است و به نظر می رسد گل نشده است. زمین خوردن طارمی در محوطه شبیه سازی بود و نشان دادن کارت زرد به او درست بود.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

 مسابقه نفت تهران و سپاهان با برتری شاگردان ویسی برابر علی دایی در تهران در ادامه روی آنتن رفت.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

و بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی به عنوان آخرین مسابقه این هفته به پخش رسید.

داوری بازی های پخش شده بررسی شد و فنایی درباره مسابقه نفت تهران - سپاهان گفت: مدافع سپاهان در محوطه جریمه بازیکن نفت را هل داد و یک پنالتی برای این تیم باید اعلام می شد. پنالتی سپاهان درست بود و کارت زرد برای عزتی کافی بود. سرنگونی بازیکن نفت در نیمه دوم در محوطه جریمه خطا نبود. یک پنالتی در نیمه دوم برای سپاهان باید اعلام می شد و بازیکن نفت با تکل خود روی پای یار سپاهان خطا کرد.

داوری نفت آبادان - تراکتورسازی: سرنگونی مهاجم نفت آبادان در محوطه جریمه خطا بود و مدافع تراکتورسازی دست بازیکن نفت را گرفت و باید یک ضربه پنالتی اعلام می شد.( برای دانلود رایگان کلیپ این بخش روی ویدیو کلیک کنید»»ویدیو)

با پخش آخرین آمار نظرسنجی اولین برنامه نود فصل جدید ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و 513 هزار نفر علیرضا بیرانوند با 49،1 درصد آرا عنوان بهترین نقل و انتقال لیگ شانزدهم را کسب کرد و سیدجلال حسینی و کاوه رضایی با 13 و 10،8 درصد آرا دوم و سوم شدند.

 

منبع::وبسایت برنامه90 ...وبسایت رسمی برنامه نود در برنامه دیشب نود نه درخشان عضو کمیته بازاریابی و نه عباس ترابیان .... اولین برنامه نود فصل/ بیرانوند بهترین خرید لیگ شد; 23:58 نود درجه - هفته اول (نود 11 مرداد) ... دانلود برنامه نود 11 مرداد 95 | دانلود نود درجه 11 مرداد 95 - دانلود ... /دانلود-نود-درجه-11-مرداد-95/ 3 ساعت پیش - برچسب ها: دانلود برنامه نود 11 مرداد 95، دانلود نود درجه 11 مرداد 95، دانلود برنامه ... نقل و انتقال فصل بود که لوسیانو ادینیو، علیرضا بیرانوند، آندرانیک ... میلاد بدرقه مقابل ماشین سازی در بازی اول لیگ بهترین موقعیت هفته را ... پنالتیِ اعلام شده برای استقلال خوزستان درست بود. .... خلاصه و حواشی بازی پیکان 1-1 صبا. دانلود برنامه نود 10 خرداد | قسمت آخر | پرویز مظلومی :: نیوکلیپ /1395/03/11/دانلود-برنامه-نود-10-خرداد-قسمت-آخر-پرویز-مظلومی 11 خرداد 1395 ه‍.ش. - برچسب ها: دانلود برنامه نود 10 خرداد 95، دانلود نود 10 خرداد 95، دانلود برنامه دیشب نود، دانلود برنامه نود دیشب، دانلود مستقیم برنامه نود، ویدئو های ... وارد نشده: بیرانوند دانلود برنامه نود دیشب ( 11 مرداد 95 ) | سایت برنامه 90 › تازه ها › اخبار ورزشی 5 ساعت پیش - خلاصه برنامه نود دیشب + فیلم. 0. دانلود برنامه نود دیشب | برنامه نود 11 مرداد ماه 95 شب گذشته با اجرای عادل فردوسی پور از شبکه سه سیما پخش شد . ... هفته های اول و دوم لیگ برتر دوشنبه 11 مرداد از ساعت 22:55 از شبکه سه آغاز شد. وارد نشده: بیرانوند مهمترین اخبار ایران و جهان خلاصه اخبار ... اتحادیه اروپا دو نماینده در ایران دارد / دور دوم مذاکرات ایران و کانادا انجام شد - معاون اروپا و ... اولین برنامه فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ برتر دوشنبه 11 مرداد از ساعت 22:55 از شبکه سه آغاز شد. .... کاری در فوتبال+تصاویر - گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی مورخ یازدهم مرداد ماه را یکجا ببینید. نتیجه بازی پرسپولیس سایپا 5 مرداد 95 | دانلود خلاصه و گلها /1009/بازی-پرسپولیس-سایپا-5-مرداد-95.html 7 روز پیش - نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان 11 مرداد 95+فیلم خلاصه, 0, 31 .... اما بازی اول لیگ شانزدهم پایانی بر این ماجرا بود و هم پرسپولیس و هم ... شکل گرفت که بیرانوند با خروج خود مانع از به نتیجه رسیدن آن شد. .... منبع:نود/ورزش سه ... نتیجه بازی فرانسه و پرتغال 20 تیر 95 فینال یورو2016 گلها و خلاصه دیشب. دانلود برنامه نود 27 اردیبهشت 95 | میهمان استقلالی ها و عبداله ... 27 اردیبهشت 1395 ه‍.ش. - برنامه 90 نود 27 اردیبهشت 95,دانلود برنامه نود دیشب,نود درجه,دانلود ,. ... برنامه 90 - عبدالله ویسی، مهمان ویژه برنامه (بخش اول) . ... نتیجه بازی نفت تهران و فولاد 19 اردیبهشت 95 | گلها و خلاصه امروز ... سلام بیرانوند به پرسپولیسی ها / به آرزوی خودم رسیدم . ... نود درجه و مرور طنز مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر پخش شد. اخبار روز - برترین ها اعضا بدن سرباز وظیفه محمدحصاری به افراد نیازمند اهدا شد. .... معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: اگر می‌خواهیم ایران در سال 1404 قدرت اول .... کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه‌ای از لغو برنامه‌ شب کانون خبر داد. .... عناوین روزنامه های ورزشی 95/05/11 ... گزارش نخستین برنامه نود در فصل جدید ... بیرانوند؛ اشتباهی که گران تمام شد. خلاصه برنامه نود دیشب دوشنبه 26 بهمن 95 | سایر رسانه ها در ... /2016/02/خلاصه-برنامه-نود-دیشب-دوشنبه-26-بهمن-94/ 27 بهمن 1394 ه‍.ش. - نتیجه نظرسنجی بین فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی در برنامه نود دیشب » ... مسابقه نفت تهران برابر الجیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان پخش شد. ... مهار برتر هفته: علیرضا بیرانوند مقابل استقلال .... نتیجه بازی صنعت نفت و صبای قم در هفته اول لیگ برتر 95 – 96 · نتیجه بازی استقلال تهران و نفت تهران در هفته اول ... خلاصه برنامه نود دیشب 25 اسفند 93 + دانلود برنامه 90 دیشب - ... /خلاصه-برنامه-نود-دیشب/ 25 اسفند 1393 ه‍.ش. - دانلود برنامه نود دیشب,خلاصه برنامه نود 25 اسفند,شوخی با بازیکنان در ... بخش اول چالش تیر دروازه بود که بازیکنان باید از فاصله 27، 28 متری توپ را به تیر دروازه می زدند. ... گزیده هایی از ارتباط های تلفنی با برنامه نود در سال 93 پخش شد که ... از بازی مهندسی تیمش سخن گفت و قلعه نویی نیز از بازی خوب بیرانوند. خلاصه برنامه دیشب نود در یازدهم مرداد 95 / بیرانوند اول شد برنامه نود دیشب نود32 پیش بینی نود روزنامه نود سایت پرسپولیس سایت استقلال فوتبال 120 عادل فردوسی پور خلاصه برنامه نود دیشب دوشنبه 26 بهمن 94 | سایر رسانه ها در ... /2016/02/خلاصه-برنامه-نود-دیشب-دوشنبه-26-بهمن-94/ 27 بهمن 1394 ه‍.ش. - نتیجه نظرسنجی بین فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی در برنامه نود دیشب » ... مسابقه نفت تهران برابر الجیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان پخش شد. ... مهار برتر هفته: علیرضا بیرانوند مقابل استقلال .... نتیجه بازی صنعت نفت و صبای قم در هفته اول لیگ برتر 95 – 96 · نتیجه بازی استقلال تهران و نفت تهران در هفته اول ... دانلود برنامه نود 3 خرداد 95 با حضور مهدی طارمی کعبی و نوید کیا ../دانلود-برنامه-نود-3-خرداد-95-با-حضور-مهدی-طارمی... 3 خرداد 1395 ه‍.ش. - آیتم اول برنامه نود اختصاص به نظرسنجی درباره نتیجه فینال جام حذفی ... حضور پرشور هواداران در استادیوم که باعث شده بود آنها پشت نیمکت تیم مهمان ... خبر



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
X بستن تبلیغات