خرداد 95 - خبر گزاری نمناک پارسی | خبرگزاری اکبر جوجه
سفارش تبلیغ
براى پاسبانى بس بود مدت زندگانى . [نهج البلاغه]
 

برای بازگشت به صفحه اصلی وبسایت اکبرجوجه اینجا کلیک کنید

دوشنبه 95 خرداد 24 , ساعت 12:22 عصر

, تیم کشتی ایران با کشتی گیران آزادکار تیم کشتی روسیه را شکست داد و قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد...

, تیم کشتی ایران با نتیجه 5-3 تیم قدرتمند روسیه را شکست دادند...

دانلود خلاصه مسابقات کشتی های انجام شده آزاد برابر روسیه و امریکا, برد تیم کشتی ایران برابر روسیه ....

با برد 3-5 مقابل روسیه  تیم ملی کشتی آزاد قهرمان جام جهانی شد

تیم ملی کشتی آزادایران با نمایشی خوب در دیدار پایانی جام جهانی در لس آنجلس 3-5 روسیه را شکست داد و قهرمان شد.........این پنجمین قهرمانی متوالی کشتی گیران آزاد در جام جهانی بود، اتفاقی که می تواند برای المپیک ریو روحیه بخش باشد.


در مسابقه تیم به تیم آخر، رحیمی، اسماعیل پور، حسین خانی، یزدانی و قاسمی برنده مسابقاتشان بودند تا ایران با برد 3-5، مقابل روسیه همیشه مدعی قهرمان جام جهانی شود .

 
گزارش کشتی های فینال را به نقل از ایسنا بخوانید:

 

وزن 57 کیلوگرم: حسن رحیمی 3 - حاجی مراد رشیداف 3

 

رحیمی دارنده مدال طلای جهان در دیدار فینال به مصاف رشیداف دارنده مدال طلای اروپا رفت و در پایان وقت نخست 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد.در وقت دوم رحیمی 2 امتیاز از حرف گرفت و موفق به کسب پیروزی شد.

 

وزن 61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور 12- ویکتور راسادین 6

 

وقت اول این مبارزه با نتیجه 2 بر صفر به سود حریف روس به پایان رسید.باآغاز وقت دوم راسادین موفق شد اسماعیل‌پور را در خاک بنشاند و 2 امتیاز دیگر نیز بگیرد اما در ادامه اسماعیل‌پور در حالیکه حریف روس از او زیرگیری کرده بود کنده او را بالا اورد و 2 امتیاز از آن خود کرد.مربیان روس به این تصمیم داور اعتراض کردند که پس از بررسی فیلم مسابقه اعتراض ان‌ها رد شد و اسماعیل‌پور یک امتیاز نیز گرفت تا نتیجه 4 بر 3 به سود راسادین شود.
در ادامه نیز اسماعیل‌پور  در حالیکه حریف روس نایی برای مبارزه نداشت بسیار خوب ظاهر شد و 8 امتیاز گرفت و 2 امتیاز نیز به حریف خود داد تا در نهایت اسماعیل پور 12 بر 6 به برتری برسد و دومین برد نصیب ایران شود.

 

وزن 65 کیلوگرم: میثم نصیری یک - ماگومد قربان علی یف 4

 

میثم نصیری دانرده  در دیدار فینال جام جهانی به مصاف ماگومد قربان علی‌اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا رفت. کار دو کشتی‌گیر در پایان تایم نخست 3 بر یک به سود حریف روس به پایان رسید. با آغاز وقت دوم نیز نصیری نتوانست کاری از پیش ببرد و بارها در رسیدن به پاهای حریف ناکام ماند و به در بسته خورد.حریف روس نیز یک امتیاز گرفت تا در نهایت 4 بر یک به برتری برسد و اولین پیروزی روسیه را رقم بزند.

 

وزن 70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی 10 - خلیل امین اف یک

 

حسین خانی دارنده مدال طلای آسیا که دو شکست را پیش از این مقابل حریفان خود از آذربایجان و امریکا تجربه کرده بود در این دیدار نیز با صلاحدید خادم بار دیگر به میدان رفت و در پایان وقت نخست موفق شد 2 بر صفر به برتری برسد.

در وقت دوم نیز حسین خانی حریف خود را در خاک نشاند و 2 مرتبه نیز فن فیتیله‌پیچ را بر روی وی اجرا کرد تا 8 بر یک از حریف پیش بیفتد.در ادامه نیز حسین خانی بار دیگر حریف را در خاک نشاند و حساب 10 بر یک به سود وی شد و به این ترتیب سومین برد برای ایران بدست آمد.

 

وزن 74 کیلوگرم: حسن یزدانی 14 - ختیک تسابولوف 4

 

یزدانی چهره هجومی و جنگنده کشتی ایران و دارنده مدال نقره بزرگسالان جهان در دیاری حساس مقابل ختیک تسابولوف دارنده مدال طلای جهان از روسیه رفت .یزدانی مقابل حریف نامدار خود مانند همیشه نترس و جنگنده ظاهر شد و موفق شد وقت نخست را 6 بر 2 به سود خود به پایان برساند.
با آغاز وقت دوم تسابولوف برای جبران به روی تشک آمد اما نتوانست مقابل یزدانی کاری از پیش ببرد و یزدانی در مدت زمان 4 دقیقه و 30 ثانیه 14 بر 4 مقابل حریف نامدار روس به برتری رسید.

 

وزن 86 کیلوگرم: علیرضا کریمی 3 - شامیل کودیا ماگموداف 6

 

کریمی دارنده مدال برنز جهان که تا اینجای کار 2 باخت ناامیدکننده مقابل حریفان آذربایجان و آمریکا متحمل شده بود در این مبارزه نیز به مصاف ماگمدوف دارنده مدال طلای اروپا رفت و در حالیکه می‌توانست با پیروزی مقابل حریف قهرمانی زودهنگام جام جهانی را به نام ایران بزند اما مانند مبارزه‌های قبلی هیچ نشانی از جنگندگی گذشته نداشت و در پایان وقت نخست 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

کریمی با آغاز وقت دوم بلافاصله حریف را در خاک نشاند و یک بار نیز در خاک حریف نشست تا نتیجه 6 بر 2 به سود حریف روس شود.کریمی تا پایان مبارزه یک امتیاز دیگر گرفت تا در نهایت 6 بر 3 بازنده شود.

 

وزن 97 کیلوگرم: امیر محمدی 3  - عبدالسلام گادیسوف 10

 

محمدی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل حریف هندی در این رقابت‌ها و به دنبال نتایج ضعیف عباس طحان بار دیگر توسط خادم به میدان فرستاده شد تا مقابل گادیسف با تجربه و دارنده مدال طلای جهان به روی تشک برود.

محمدی در وقت نخست بارها برای زیرگیری از حریف نامدار خود اقدام کرد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در مقابل 4 امتیاز نیز به گادیسوف داد.در 3 دقیقه دوم محمدی موفق شد حریف را بالاخره در خاک بنشاند و 2 امتیاز از حریف خسته خود بگیرد.


در حالیکه محمدی می‌توانست از خستگی حریف با تجربه خو.د استفاده کند اما 6 امتیاز دیگر به گادیسوف داد تا حساب کار  10 بر 3 به سود گادیسوف شود و کار برای تعیین قهرمان به دیدار اخر کشیده شود.

 

وزن 125 کیلوگرم: کمیل قاسمی 3 - مرادین خوشخوف 2

 

کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان در این مبارزه حساس برای تعیین تیم قهرمان به مصاف مرادین خوشخوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال اروپا رفت و در وقت نخست با استفاده از تجربه خود موفق شد یک بر صفر به برتری برسد.

قاسمی در ادامه این مبارزه 2 امتیاز از دست داد تا نتیجه 2 بر یک به سود حریف شود.قاسمی سپس موفق شد حریف را در خاک بنشاند و 3 بر 2 جلو بیفتد و با هیمن نتیجه ضمن پیروزی قهرمانی را به نام ایران ثبت کند.....تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شد - ایسنا 4 ساعت پیش - تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی نفسگیر مقابل روسیه موفق شد برای هفتمین مرتبه عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند. قهرمانی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جام جهانی آمریکا - BBC ... 2 ساعت پیش - تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز اخیرا با پیروزی هشت بر صفر مقابل روسیه برای پنجمین‌ بار قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی 2016 شده بود. کشتی آزاد ایران قهرمان جهان شد - عصر ایران 16 دقیقه پیش - تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جهان شد. در فینال مسابقات جام جهانی آمریکا تیم ملی ایران مقابل روسیه قرار گرفت و با شکست این تیم به قهرمانی جهان ... نسیم آنلاین | تیم ایران در آمریکا قهرمان جام جهانی کشتی آزاد ... 1 ساعت پیش - تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در فینال رقابت‌های جام جهانی مقابل روسیه به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد. جام جهانی کشتی آزاد - لُس‌آنجلس قهرمانی شیرین با رولت روسی/ ... 6 ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری فارس، در روز دوم و پایانی جام جهانی کشتی آزاد که از بامداد ... این مسابقات به شرح زیر است: (اسامی کشتی‌گیران ایران در ابتدا آمده است) ... غلبه بر آمریکا فینالیست شد/ دیدار با روسیه برای هفتمین قهرمانی95/03/23 ... جام جهانی کشتی آزاد - لُس‌آنجلس ایران با غلبه بر آمریکا ... 13 ساعت پیش - تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در سومین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی، به مصاف ... ایران سال گذشته با غلبه بر آمریکا در فینال قهرمان شده بود و تا ... تصاویر برای کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شدگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شد برای کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شد نتیجه تصویری برای کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شد تصاویر بیشتر برای کشتی آزاد ایران قهرمان جام جهانی شد سایت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با اقتدار کامل و با نتیجه 8 بر صفر مقابل تیم کشتی ... رقابت های جام جهانی کشتی آزاد - آمریکا - (گزارش تصویری - 6) ... تیم ایران برای هفتمین بار قهرمان شد ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا شد - العالم 2 روز پیش - تیم ملی کشتی آزاد ایران با غلبه بر تیم روسیه، عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی 2016 آمریکا را از آن خود کرد تا برای سومین سال متوالی در خاک این ... ایران قهرمان جام جهانی کشتی آزاد شد - صراط 5 ساعت پیش - تیم ملی کشتی آزاد ایران با غلبه بر تیم روسیه، عنوان قهرمانی رقابتهای جام جهانی 2016 آمریکا را از آن خود کرد تا برای سومین سال متوالی در خاک این ... 1 2 3 9 10


برای بازگشت به صفحه اصلی وبسایت اکبرجوجه اینجا کلیک کنید

دوشنبه 95 خرداد 24 , ساعت 1:18 صبح

کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویز هادی امریکا را شکست داد

, تیم کشتی ایران با درخشش حسن یزدانی و پرویز هادی تیم کشتی امریکا را شکست داد...

, تیم کشتی ایران با نتیجه 4-4 وچون یزدانی با امتیاز بالا برنده شده بود, تیم قدرتمند امریکا را شکست دادند...

, برد تیم کشتی ایران برابر امریکا ....

, تحلیل برد کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویز هادی برابر امریکا


نتیجه تصویری برای کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست داد

تصاویر برای کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست دادگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست دادتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست داد نتیجه تصویری برای کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست داد تصاویر بیشتر برای کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست داد نتایج جام جهانی کشتی آزاد آمریکا 2015 + فیلم - نمناک 24 فروردین 1394 ه‍.ش. - دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد 2015 بین ایران و آمریکا در لس آنجلس برگزار شد که ایران ... احسانپور و حسن یزدانی با غیرت مبارزه کردند و داور و حریف را با هم شکست دادند. ... یزدانی به درخشش خود در رده بزرگسالان ادامه داد و در یک کشتی حساس و پر تلاطم .... دانلود ، فیلم کشتی رضا یزدانی ، فیلم کشتی پرویز هادی. خبرگزاری تسنیم - ایران 8 - هند صفر؛ پیروزی ایران مقابل ... 18 ساعت پیش - حسن یزدانی دارنده مدال نقره جهان در وزن 70 کیلوگرم دومین رقیب خود را نیز شکست داد. ... حریف هندی پرویز هادی در آخرین کشتی روی تشک حاضر نشد تا هشتمین پیروزی ... روسیه با آژان‌کِشی گرج‌ها را شکست داد/آمریکا، هند را تحقیر کرد. دانلود مسابقه کشتی جردن باروز با حسن یزدانی - خبر ایرونی کشتی گیری که می خواهد جردن باروفس آمریکایی را در المپیک شکست دهد ... حسن یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ... که پیش از پایان وقت اول مسابقه این حریف را با ضربه فنی شکست داد و طلا گرفت. ..... آن رضا یزدانی در 97 کیلوگرم و پرویز هادی در 125 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسیدند. جام جهانی کشتی آزاد / ایران با شکست آذربایجان به فینال ... 24 فروردین 1394 ه‍.ش. - تیم ملی کشتی کشورمان با شکست دادن آذربایجان به فینال جام جهانی ... طرفداری - تیم ملی کشتی آزاد ایران در سومین دیدار خود در رقابتهای جام جهانی در لس آنجلس آمریکا در یک ... با ناتوان کردن حریف با نتیجه 14 بر 10 قهرمان المپیک را شکست داد. ... در تایم دوم نیز حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جام ... پیروزی ایران مقابل هند و جمهوری آذربایجان در جام جهانی کشتی آزاد 2 روز پیش - «حسن یزدانی آزادکار» وزن 74 کیلوگرم ایران در پنجمین مسابقه با پراوین ... کادیان تن به تن شد و با نتیجه 12 بر 1 حریفش را شکست داد. پرویز هادی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران با توجه به حاضر نشدن هیتیندر از ... آزادکاران ایران امروز در مسابقه پایانی ساعت 23:30 در برابر کشتی گیران آمریکایی به میدان می روند. پیروزی 5 بر 3 ایران مقابل آذربایجان در جام جهانی کشتی آزاد/ ... 7 ساعت پیش - تیم ملی کشتی آزاد ایران درنخستین دیدار خود در جام جهانی آمریکا مقابل ... و شکست مقابل حسن یزدانی به عنوان نماینده ایران در وزن 70 کیلوگرم جام جهانی ... و در حالیکه 2 امتیاز به حریف خود داد موفق شد با کسب 5 امتیاز در مجموع به برتری 6 بر 4 برسد.پرویز هادی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی دیگر سنگین وزن ایران در ... ایران به سختی آمریکا را شکست داد و فینالیست شد - ... 9 دقیقه پیش - 74 کیلوگرم: حسن یزدانی 10 - الکس درینگر صفر ... تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب سه پیروزی متوالی راهی فینال جام جهانی 2016 آمریکا شد که باید ... پیروزی کشتی گیران در دومین دیدار و مصاف سخت با آمریکا در ... 16 ساعت پیش - تیم کشتی آزاد کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی با ترکیبی ... کرد و مصطفی حسین‌خانی در 70 کیلوگرم، حسن یزدانی در 74 کیلوگرم و ... را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا چهارمین برد ایران نیز بدست بیاید. ... حریف هندی پرویز هادی در آخرین کشتی روی تشک حاضر نشد تا هشتمین پیروزی ایران نیز بدست آید. جام جهانی کشتی آزاد؛ رحیمی و یزدانی نقره‌ای شدند - همشهری 22 شهریور 1394 ه‍.ش. - در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی، ... یزدانی در این مرحله مقابل گرین از آمریکا در یک کشتی زیبا با نتیجه 9 بر 4 به ... جهانی، در دور اول لومیا از ایتالیا را با نتیجه 12 بر 1 شکست داد و در دور بعد ... در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی که در آخرین روزهای حضور در رقابت‌های جهانی با ... به کشتی ایران با حسن یزدانی و پرویزهادی امریکا را شکست داد جام جهانی کشتی لاس وگاس جام جهانی کشتی آزاد 2016 کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 اولین شکست جردن باروز نتایج کشتی لاس وگاس حسن یزدانی کشتی جام جهانی کشتی فرنگی 2015 دانلود فیلم کشتی جردن باروز


<   <<   21   22   23   24   25   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
X بستن تبلیغات